放咗兩日病假,兩日週未假,返到心光,係超多嘢做,做到無停手又無停腳!下午我已覺得左腳襪的中趾好似有少少爛,到咗晚上報佳音時,仲覺得左腳襪的兩隻腳趾爛咗,返到屋企一除鞋就證實我的感覺是對的,真係誇張,係心光行到襪都爛!

講起今晚報佳音,其實真係有d心酸。以前去完安老院及恩望後,我哋都會去新校到向上報佳音,d宿舍職員聽到後會鼓勵細嗰d小朋友出嚟聽同睇我哋,但係今年真的人情冷,只得兩個同學仔。所以我無話到俾班報佳音的同學知,免得佢哋心裏唔開心,我只係話佢哋的歌聲一定會到天父那裏去的!大人的事,又點解要影響班小朋友呢?太唔理智了!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()