依家住第七座,早上返工時由屋企去停車場的路比起以前短好多,所以我都遲咗七分鐘先出門口。不過卓希爸就無我咁好彩,以前係佢乜都方便同近,依家就輪到輪到佢試下我的苦況。卓希早上係咁要爸爸抱,咁卓希爸又心軟時,就抱多咗時間,就係咁,佢遲咗出門口,仲係見住架巴士走人。我哋住咗麗晶大大話話都有成九年,佢今日第一次要坐“的士”返工,成八十多元,肉痛到佢c!
 
 
卓希今日下午開始有鼻水,係咁流,卓希爸話唔知係咪晚上佢自己一個人訓時,係咁“扶”被,所以冷親。我話唔係,係佢哋兩父子昨天出街時著少咗衫就真!只好快快的拿上次食剩的葯水出來!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()