今日放工返到屋企後,見到有一個包裹:

IMG_1682.JPG 

打開第一層,就見到“香港,周小姐”的字樣:

IMG_1684.JPG 

再打開,就見到一疊布:

IMG_1685.JPG 

原來係我喺淘寶網到訂的窗簾,打開佢,真係幾靚!(本來仲以為會麻麻地,我之前已經問咗兩三間店,有d款仲靚,仲大方,不過佢哋都掛住13號放春假,所以唔肯接我的單,只有依間肯,因為佢哋的工人都係本地工人,唔需要好長的時間先返到屋企!)

IMG_1686.JPG 

因為係穿杆式,現在還有個圈圈添!

IMG_1687.JPG 

原來佢仲預備咗一set的“是卑”窗簾俾我

IMG_1688.JPG 

 

line02.gifline02.gif

無國界醫生

今晚同卓希傾計,話俾佢知爸爸媽媽會同佢開生日會,不過我哋想請d小朋友唔好買禮物,將d錢捐去無國界醫生到。卓希初初都唔係好想(小朋友係咁的啦),之但係當我開無國界醫生的網頁俾佢睇時,佢見到咁多小朋友有病,佢都話好!不過,我答應他,爸爸媽媽的禮物是一定會買的,但希望其他小朋友就唔好買,將d錢去幫其他人仲好過!

卓希跟著就好乖咁識得講:「媽媽心光學校到都有好多哥哥姐姐無玩具,等我執好我d嘢時,就送執好的玩具俾佢哋啦!」嘩!聽到我超感動,不過到真係做時,就要睇吓佢的表現啦!

所以,各方親朋戚友,唔好買禮物啦!我哋唔想卓希咁細個就有咁多物質的享受,如果真係想俾,就給無國界醫生啦,助人為快樂之本!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()