close
我一向對大學的講師都無乜好感,因為佢哋講的理論到現實生活差得好遠。不過今晚個講師講的嘢好入我的心,佢話小朋友的行為很多都是受父母影響(唔使我做父母時都已經知啦!)佢話自己的小朋友已經十幾歲啦,不過都習慣咗每晚十點幾就訓,如果父母要教好個小朋友,就要自己犧牲心愛的電視同娛樂,我都好身同感受。話說卓希由細細個我已經要佢早訓,因為怕第時佢要返學的話,要叫佢訓同起身就會叫到我斷氣,所以就會調較佢的時作息時間。
 
 
但係近來唔知係咪佢大個咗,晚晚都好夜先訓,好似今晚咁,我係bu放咗學之後,返到屋企都成十點,佢仲未訓著,我成日咁諗,會唔會係因為我少咗係屋企,而卓希爸又唔係肯照我的方式去做時,咁卓希咪作反。不過如果咁樣同卓希爸講的話,佢一定又話我婦仁之見。所以咪由得佢自己去承受。
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()