close

今早返教會,由morfar講道,之後就係教會的家會,但係我哋無時間留底,因為今日我d學生嚟拜年 + 開會!

本來係諗住明天才嚟我屋企,但係d學生話返完教會後,可以順便嚟,咁好啦,唯有自己趕d啦!

本來今日開會的議程都好長,不過我提議今日只係講d好緊要同趕的事項先,留番其他時間大家傾吓計,難得聚一聚麻!而且我今日好開心,其一兩個舊校友都同佢哋嚟我屋企,雖然只係短短的時間,但係我都已經好開心的啦!記得多d嚟探我呀!

後記:我開心到唔記得咗影相,佢哋一入屋時,我已經同自己講要影相,但係因為我食咗粒piriton,好攰,佢哋走咗之後先記得,認真失敗!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()