close

今早老公三點幾已經起咗身,預備要跑十公里的賽事。我哋就分別五點幾同六點起身,跟著就俾奶兩個小朋友食,換衫,出門口。老公係六點出發那批,本來我預計佢會跑一個半小時,大約到七時半就返維園,點知一路楂車聽收音機時,佢哋話大部份人一個小時就已經完成到,所以我都快快咁去維園。

好彩俾我係大球場咐近找到錶位,然後就好快咁行去維園,嘩!好好好好多人!都未找到終點,老公已經打電話嚟話過咗終點啦!唉!只好等佢回合我哋之後嚟張大合照啦!

IMG_2156.JPG 

IMG_2157.JPG 

IMG_2158.JPG 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()