卓希係2月20日生日,今年係一個星期五,嫲嫲話做生日有早就無遲,咁我哋就決定早幾日同卓希開生日會。我已經早兩個幾月去德福到訂場,但係都係唔夠人快手,為咗要早幾日,咁就要去遠少少的淘大m記。不過嗰到真係細,無德福嗰間咁闊,好彩唔係個個小朋友都到整,到整的話,大人一定無位坐!

今日所請的朋友類別:bk0502朋友仔、親戚、同學、教會玩伴。

卓希好開心,因為佢之前去咗好多的生日會,自己都唔係主角,今次真係係自己做主角時,又好興奮,仲有請咗幾位同學仔,會同朋友仔話:「佢係我的同學嚟的!」超好笑!

IMG_2170.JPG 

IMG_2172.JPG 

IMG_2214.JPG 

IMG_2204.JPG 

IMG_2233.JPG 

係m記開生日會的好處係d小朋友鐘意食佢哋d食物(大人就麻麻地,我都只係食咗個包),同埋有細聲又斯文到暈的姐姐同小朋友玩遊戲,不過都唔係好pro,有時都未能控制d小朋友,唉!我的職業病又嚟啦!之但係時間方面就少咗d,得一個半小時,小朋友們都好似玩得未夠,就要散band!今次我訂依間的蛋糕都幾好味,如果中間有d朱古力crisp就會更好味!

IMG_2216.JPG 

唉!我哋屋企樓下又無會所,咐近的君豪會我唔敢訂啦,一嚟貴,二嚟怕佢到時又無咗service。開生日會,一定要就腳的地方,因為公公婆婆,爺爺嫲嫲都會到,所以最基本就最好東九龍,只好m記也!如果我哋有會所就好啦,可以大d又玩耐少少!

玩遊戲時,為大家打打氣:加油,加油!

 

派紀念禮物送俾朋友仔!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()