close

今日滿懷希望去覆診,一來是看上次的報告,二來是在試藥後再一次測試。報告顯示vantaline對我很有效,但下午的測試結果是不合格,醫生話要加重藥,下星期再去過!超灰!

我今日同醫生要求抽血,並表示上星期試過膽痛,之後這個星期發現小便深色咗,情況和九月時的膽管炎有相似的地方。點知就出事啦,醫生係咁罵我,話當時我有事時,為何不入院?我話怕要留醫,我唔想,唔想突然要代課。足足被醫生話咗我成二十分鐘,唉,有頭髮又點會想光頭啫,有苦自己知。橕得住我都會,因為突如而來的話,真的會有機會找不到代課,而且如果當時我入急症的話,佢一定會要我入院的,因為我有前科麻!咁樣咪要住好多日醫院?依家都要覆診,都要調堂,但係就唔使咁多日,指定日期先去!如果我將依個理論同醫生講,我諗佢會一係唔再睇我,一係就罵到我飛起!

唉!本來今個星期團契的分組外出活動,我要帶一隊出去,但由於我請咗假,廷至下星期四,但係依家又要再廷期啦!得我一個,咪又係我自己做,都無人幫到我!灰!=_=

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()