今日哮喘科覆診,終於合格啦!醫生話其實我仲可以更好的,因為我今日吹氣時,第一次只得300度,醫生要我吹多次,第二次係350,醫生表示,以我的高度,應該可以去到400度的,要記得早晚吸藥。而且上次吹大大部電腦機的報告出咗啦,我係屬於有輕微哮喘的病況,所以要小心自己身體。另一方面,醫生話由於我四月要做手術,為咗確保我這段時間條氣要喺最fit的狀態,我每日吸藥的份量加咗。由每日吸兩次,每次吸兩吓,加到都係每日吸兩次,但每次要吸四吓!嘩!不過為咗身體,無法啦,醫生話我咁後生有依個病,一嚟也許係遺傳,二嚟也許是我太耐無理到自己的身體,所以攪到今日咁的地步!

line10.gif 

思想的整理

SL381171.JPG 

做人年齡越大,記性便越差,尤其是生了兩個小朋友後,記性仲差過以前。有時諗好要將一些事情記下來,在腦海盤旋好了,晚上坐下時便全忘記了。所以從今天開始,盡量有本簿在手袋,有機會便紀錄下來,特別是有時內心裏有感動的祈禱,很想像大衛一樣遂一紀下來。不過,我可沒有木衛那樣寫詩叻叻,但我所寫的都是和他一樣,內心深處的感受與領會。

在家執手袋預備到醫院時,放本簿到手袋時,嘩!手袋好重呀,又多咗一個重担添!等我有機會買本輕又方便的簿先!

line10.gif

爬高又爬低的妹妹

今日姐姐同我講,兩日前妹妹已經識得爬上梳化。黃昏時,我攰到訓咗係梳化時,妹妹點都要爬上嚟癡住。食完飯,我為咗要影佢爬梳化,就用星星粒粒嚟引佢,超好笑!

  

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()