close

今日我開始放假了,但有點兒無聊,因為老公和卓希都是下星期才放假,偏偏自己這個星期,又不能一起放了!

本來諗住等卓希放咗學後,又“共”入disney到玩,但落雨,又凍咗,所以都係留守係屋企咐近!

晚上,我去了上堂!又上堂?係呀,不過今次只係得六堂,每堂兩小時,相比起bu嗰d課程,真係輕鬆!

我今晚去咗上“方舟導賞員訓練課程”,無錯,係導賞員。我未諗轉工住,不過報名讀,只係想知多d方舟內的聖經理念,第時無論帶學生又或者其他人時,自己都會識得講解。

不過如期話係訓練,我話似奮興會多d,第一堂,時常提醒我們每個基督徒都是生命的導賞員,連主耶穌也是一個很好的導賞員,無論祂到甚麼地方,祂也能拿起身邊任何一樣東西來講解天國的福音。令我更能反思自己與天父的關係,多默想,多接近!今天晚上真的給我很大的鼓勵,因為之前有同事係咁鐖笑我要做導賞員(講俾佢聽我的原意,佢都唔聽),但我都堅持自己的理念去報讀,因為我有一對很好的父母,從小便教導我職業無分貴賤,大家都要忠於自己的工作。所以,如果有機會的話,我都會忠於天父所給我的知識及機會,把方舟的信息傳開去!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()