close

是日是小女子的牛一(人哋阿媽都做咗,仲係女子?),之前全無計劃的一天,只係是但咁過一天!

卓希今天還要返學,所以我哋一早起身,就帶佢去搭校車!佢開心到不得了,因為今次唔單單係妹妹同我,連爸爸都嚟送佢返學!咁,放學我哋就去禮賢會接佢,本來諗住求其係九龍城食飯,但mormor來電,好想同我哋一齊食個birthday lunch。咁我哋就近近地,係又一村到食。Teddy's cafe,我都係第二次去,環境真的好舒服,又唔貴,一個lunch set都只係$40!

食完午飯後,就返屋企,此時,嫲嫲帶堂家姐嚟我哋到玩,咁就一齊食生日蛋糕啦!多謝老公!(不過仲未諗到要乜嘢生日禮物!)

page.jpg 

line10.gif 

我係淘寶精

香港買嘢,認真太貴。話說我哋由卓希一出世就用厚的地墊,半年前才買了一張新的,但家有兩破壞王,令到地墊破孄不x(唔記得點寫)。前兩天在plaza hollywood到見到,嘩,好貴呀,要成五百多元。心有不忿的我係咁上淘寶網找,真的給我找到了,連運費都只是三百大元,連size都比香港的大好多!

我又上網找過頭套的口水肩,連運費,都平過香港的bk媽媽們賣的好多,(我之前是向他們買的),令到我心思思,好想學人做一個網上生意,幫補下我的零用錢!哈哈哈!

page2.jpg 

後記:今日係設立聖餐日,本來今晚我真的好想去天恩堂有聖餐崇拜,但帶著兩個小朋友,又無baby sit,好怕佢哋嘈到其他人,所以都係留守係屋企好啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()