是日十一年結婚紀念日,無特別慶祝,只是帶了卓希和婷婷到戶外去玩。

事緣昨天sophie媽媽致電,話今日去燒烤,其實全家人只得我一個喜歡燒嘢食,不過為咗個仔可以同班小朋友見吓面,又玩吓,咁我哋就出動去大攬郊野公園。

唉!每次去親新界(除咗沙田及大埔外),我都好怕,因為一入到去,全無方向感可言。好彩今天一路行時,一路和sophie媽有聯絡,咁就搵到條路咋!

今日又好奇怪,卓希臨出門口前話要帶車車去,平時我知會去郊外時,都會叫佢唔好,但今日又由得佢。點知,就係因為佢帶咗車車,成班男仔,又玩車車,又玩泥沙,仲玩山泥傾瀉(真係大吉利是),又玩足幾個鐘,超攪笑!

我同卓希都哂到面紅卜卜,明天返完教會後,要休息一吓先!

(是日只影得六張相)

page3.jpg 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()