前兩晚,係facebook到,見到有一個以前的朋友add我,我真的好震撼,立即諗都唔諗,好快咁add咗佢。佢以前係我教會的,大家一大大班人一起成長,不過因為一d個人的意見不合,領到教會分裂,當時有一個傳道人,帶住一大班人走咗,而依一大班人,就係同我由細玩到大的。

今晚不經意地又去睇佢個facebook,但係諗諗吓,唔對路。以前個識嗰個朋友,佢係姓葉,但係佢英文串法係IP,而依個又係姓葉的人,佢的串法係YIP。突然,一陣好失落的感覺,然後係互聯網到係咁找,最update的係佢2001-2002年係某一間中學到做班主任。

然後,我又找到嗰班走咗的教友,佢哋自組咗另一間教會,好近我的教會,但係十幾年以來,我都無見過佢哋!有些係我以前教過的團契青年人,原來都已經結咗婚,仲有一個三歲的女。但係我唔敢去add佢哋,只想遠觀而不想近之。

心情好復雜!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()