今日請咗成日假,因為要去醫院到做手術前評估及檢查。成日都係醫院,最多時間做乜?咪係“等”囉!

要見麻醉醫生,然後外科醫生,跟著做心電圖,然後照x-光,等姑娘由頭解釋一次,成日就咁無哂!

麻醉科醫生話,先先要種黃豆,然後打麻醉藥,唔使十seconds我就會訓著。跟著就打止痛癠,仲有最重要的鬆弛肌肉的藥。醫生話,依種鬆弛肌肉的藥,係會令到人成身鬆弛到,連訓咗都唔識呼吸,所以要由個口到放一條管入去給氧氣及麻醉藥。之但係最麻煩就係依到,因為我有哮喘底,所以放咗條管入去後,會有可能引發到哮喘病發,所以之前及之後,都會特別要留意我的哮喘情況。

而外科醫生話,今次係會用微創的手術方法,係肚皮到開四個洞,放鏡頭及用具入去,不過有可能係會有積水的後遺症,因為要放少少水入去清一清d血先睇得清楚!不過有兩成的人也許不能用微創的手術,我便是有可能的那一群!因為半年前曾發炎,當人體身體裏發炎時,體內會產生一些煔體,令所有內臟stick在一起,要起碼大半年後才會分開。現在不能斷定我裏面的情況,一定要開刀時,放鏡頭入去,才知道是否要開肚皮!

而且,通常一般人做完微創手術後,即日可以回家休息,但因我半年前的病徵,所以手術後一定要起碼留院觀察一天。

手術我不怕,但那些後遺症才是kick手救天父加給我力量!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()