今日係禮賢小學五十歲,九龍禮賢堂八十歲。我係心光做咗咁見年,去禮賢會到開會就開得多,都係第一次代表心光,以宗教主任的身份去佢哋的感恩崇拜,真的獲益良多。

坐係禮堂到,回想返二十九年前,小四時,我哋係第一班英文小學的班級同學,只得十八人,但就要負責二十五年慶典的招待,而且當年我還是詩班員,高高的站在紅地毯上獻詩。

今日,成班管弦樂團坐在枱上及枱下,氣勢如洪,連詩班員,都有成六行咁多的學生,可想禮賢的辦學真的很成功。而今天龐建新牧師講道時,提到禮賢初初辦學的目的,連我以前係禮賢讀時都未聽過。佢話,原來禮賢以前同心光一樣,周圍都係爛地,而係禮賢後面,就係一些臨時榙健的木屋。禮賢當時就係要成依班小朋友而有辦學的想法,想法一開始,兩年後就得到政府的批准,開始辦學。最重要,係讓一班無得返學的小朋友,建立一個讀書的環境及機會,讓他們能看見基督的愛在人群中發光!

最令我感動的是,校長係感恩崇拜中,頒發長期服務獎俾老師及其他職員,氣氛真的很好。每一個職員到枱上領獎時,學生都歡呼,見到他們是出自真心的,不過,最耐的職員我都唔識,因為,我都已經畢咗業成二十七年啦!(我只係識得所有牧師,因為佢哋成日嚟心光講道)今日,我真係學咗好多嘢,如果他日心光有120慶祝時,而我仲係到做的話,希望真的可以大派用得著。

感謝天父的慈愛,讓基督的愛,溫暖我們每一個人的心靈!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()