07:00     正式起床,成個人的身都好攰,好似無乜力去撐起。

08:00     食咗半碗粥,喉嚨都係痛,但無昨天咁暈,可以食到幾多就幾多。因為由昨天入院到今天,雙腳都係好凍,要請護士拿多張被給我才啱啱好!(因為無食嘢,身體無能量)

08:10    張醫生又巡房,表示今天應該真的可以回家。後來高級醫生又到來,終於簽了紙,可以給我回家。但原本昨天寫的假紙係諗住昨天出院的,但今天出院就可以多d病假,咁都算依個醫生好人,咁都幫我諗埋!

12:00     mormor到,我先換好衫,剛好護士便拿所有的文件來給我。

14:00     返到屋企!

終於可以係香港半爆發豬流感前返到屋企,都係屋企最好!不過我背脊d骨頭好痛,醫生話,因為打過鬆弛肌肉的針,一定係我平時做工作拉得太行,放鬆後反而會痛!

醫生係我肚皮到開咗四個洞,仲有就係害我咁深的膽石,嘩!只係得一粒,不過都好大粒呀,都有成2cm!

page2.jpg  

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()