close

卓希今日放假,因為高班的同學仔有畢業營,所有的老師都要去,咁佢得K1,就要留係屋企啦!

我怕得ME姐姐一個人要睇住佢哋咁長時間,怕頂唔順,橫點我今日只返半日,就帶埋佢哋啦!

佢哋兩個小朋友就係咁玩(ME姐姐睇住),我就係咁做,好多學生功課要改呀,成幾個星的功課,改極都未改完!不過都完成咗好多!

page.jpg

 下午食完飯,都未返到屋企,兩個小朋友已經係車到訓 咗,到我泊好車,返到屋企時,就見到妹妹訓到成隻FROG咁(左下興右下),真係同卓希細個時一樣樣(左下與右上),好得意!

page2.jpg

今日係星期五,卓希要學普通話,已經係第五堂,卓希咬字好清,只係第五堂,佢係語言方面好似好有潛質!哥哥係到上堂,妹妹就一齊(不過無計佢錢),仲係到睇書!

 page3.jpg

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()