close

放工返到屋企,立即帶著口罩的我,同兩個小朋友玩,佢哋真係好得意!

  

page.jpg 

 

line10.gif 

認同

今早楂車返工的路上,聽陶傑的“陶言無忌”,好認同佢的講法:(摘自881)

 教統局經過一年咨詢,就宣布微調方案,從此英中同埋中中就表面唔再一刀切,但係就會容許一間學校只要過去兩年獲派屬於全港「前列線」四成嘅中一新生,平均比例達到一班學生人數嘅八成半,就可以開設一班英文班喇,其他嘅學生就要打入另冊,入讀非英文班,亦即是母語班。佢嘅稱呼就連英文同中文都唔敢名正言順講,只係講英文班同埋非英文班,本身就係喺心理上希望減除一啲「中文」兩個字令人低等嘅心理效應。

 只不過微調之後,產生新嘅問題就係叫學校自行決定。近幾個月以來,一旦聽到學校、銀行自行決定,就令市民談虎色變。好多銀行收到依啲迷你債券嘅方案都係自行決定,結果搞到好多「伯爺公」、「伯爺婆」嗰啲棺材本就見財化水。叫學校嘅先生自行決定,最近亦都有一間,就叫做基督教臻美黃乾亨小學,其初中學校亦都被指為八年來由註冊開始就管理混亂,公帑就是否用得恰當都有好多種問題,證明教育當局對學校嘅監管完全係有心無力。
 
旨意學校自己去自行解決,越解決就越多問題,喺香港教育嘅政策自找煩惱,本來殖民地時代推行咗150年嘅殖民地教育相安無事,一旦1997年之後,「改依改路」,於是就自埋地雷,到而家一一爆炸,咦?似乎喺清理咗董建華先生嘅地雷之後,而家依個微調方案又埋緊一啲新嘅地雷喎。不過唔緊要嘅,正所謂董生話哉,經一站就長一智,慢慢摸索先至施政會有進步啊嘛。不過喺摸索個過程,一摸就十年,一代嘅學生,佢學習能力最高嘅黃金十年,原來證明係錯嘅嗰種教育方法,咁依啲學生又點呢?將來香港嘅僱主面對依十年白老鼠嘅失敗嘅母語教學,長大咗出嚟,請依班人又點請得落手呢?個薪酬又點制定呢?依啲就係將來嘅問題,而家仲理得咁多咩,等過兩任嘅特首自己頭赤到夠喇。
陶傑今早講得好啱,係英國政府統治的150下,香港教育際度都相安無事,但自九七之後,亂到不得了,緊張的家長四處張羅,壓力大的教師就大把文件做,連累的,就係學生!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()