卓希同我一樣,大停課,為咗佢哋兩個唔使成日吽係屋企,我今日決定帶佢哋返工,有me姐姐睇住!昨天要開會,明天也要開會,星期四我要去醫院到睇骨科,星期五卓希要係屋企學普通話,所以只得今天可以帶,一於想到就做啦!不過雖然話停課,但係有好多手尾要做,做極都做唔完咁。好似展能組單元五及單元六的評估報告,我都用咗兩日先做得哂,唔係無料寫,而係成個人都諗唔到要點樣寫先好。又唔可以寫得太白,又唔可以傷害到學生,但係又要寫事實,超難!

昨天,我辦公室嚟咗部新printer,hp6500,it同事今早先有時間幫我裝,但係裝嚟裝去都裝唔到,所以,就算兩個小朋友嚟咗心光,我都無理到佢哋,由佢哋玩玩具,因為我去咗電腦室到係咁做不同的報告!下午到阿仔話要睇碟,所以我又係電腦房到做嘢,有外置hard disk真係好,可以拎住週圍去做嘢,不受影響!

老公只返半天,下午又走咗嚟心光,楊家全家人都係心光,不過只得楊太太一人忙到c,佢哋就係辦公室到heaaaaaaaaaaaaa!放工後,老公提議去買相機,其實我去年已經好想買部單鏡反光機,不過係我差唔多要買的時間,老公打沈咗我學影相的自信,所以又係power shot的傻瓜機!但係今年連老公都想學番一技之長,佢見我報咗教資中心的影相班,就決心哋要買相機。今次我哋好有共識要買canon 500d,untitled.bmp 去到德福後,唔使半小時,已經買咗係手,以後我有排玩啦!yeah!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()