close

昨晚“陪訓”時,點知成家人都訓 哂,由昨晚九時半,訓到今早八時,大約足足十一小時,勁!我本來諗住等兩個小朋友訓咗之後,就寫日記,但係點知都要等到星期日晚先有時間!

點算呀!卓希開始話唔返教會!!!!(o哂嘴!)佢話返教會好悶呀,咁我又好明,兒童崇拜得四個小朋友,兩個係高小的女仔,另外兩個(包括卓希)係四歲的小朋友,人太小,又有時唔啱嘴形!

跟著,卓希係咁同我講,話要開始返禮賢會(即是佢學校嗰到),之但係我唔係好想返,嗰到好多人,星期日共有三堂崇拜,每堂有成百幾人。我問卓希點解佢想返禮賢會,佢話李老師叫佢哋返,哦!原來又係想見李老師(太突然停課,又太耐無見啦!)我俾佢揀,返禮賢會,定係宏志哥哥的靈匠堂(mormor,morfar嗰間),佢居然仲話禮賢會,咁我無法啦!為咗鼓勵佢返,只好就範,下星期才開始!

不過,突然被我諗起禮賢會負責兒童事工的牧師,係卓希同學的爸爸,又係成日嚟心光的牧師(依個都係我唔想返禮賢會的原因,太多熟的牧師啦!)我打電話給陳牧師,問清楚兒童主日學及兒童崇拜的情況,跟著就係最重要的,李老師是否也是返禮賢會?答案係:no!咁我話俾卓希聽,佢唔會見到李老師的,因為原來李老師唔係返嗰間禮賢會的,佢即時話:「咁我去宏志哥哥嗰間啦!」

唉!早知就一早問清楚,唔使我諗咁多嘢,又係咁週圍打電話!

是日,一位外讀生洗禮,又係慈雲山嗰間教會,d校友及外讀生係咁笑我,話我去嗰間教會去到都唔知第幾次,我話,去到連邊到有錶位都識啦!哈哈哈!

page.jpg 

洗禮係一個重新,在眾人面前立志,希望心光的同學仔,永遠記得自己立志受洗嗰刻的心志!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()