close

我昨晚明明打咗日記,仲打咗一大篇,點知要upload時,無哂!有見及次,就走去訓,要慳番d精神同小朋友玩仲好!

婷婷妹妹退咗燒啦,不過無出到疹,應該係吽緊出牙仔,因為佢忟過忟薑,連哥哥希都頂佢唔順,今晚直頭煩到我謝哂!

老公一定好掛住我哋,sms啦,電話啦,係咁同我哋聯絡。佢話個學生無事,歸咗隊,真係感謝天父,如果唔係,成隊人都要隔離的。不過,我都幾享受係屋企話哂事的時間,因為chem sir唔係屋企,同卓希無產生化學作用的時候,佢係可以做到一個好乖又無乜扭計的小朋友,仲會好可愛咁幫番我轉頭。至於妹妹,由於剛剛燒完,佢忟忟地,而發現佢有可能又出牙仔,所以扭我扭多咗,不過都平靜地過咗兩天啦!

好,又去影相啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()