close

今日返教會,又係為咗卓希豬,去咗靈匠堂,仲有葉雯一家由加拿大返港,好開心見到佢哋。

跟著我哋就要趕返屋企,因為去個party,一個升班的party。今次依個party的攪手係我,之前我同李老師傾計的時候,突然有感動,因為豬流感突然停課,班小朋友突然無得見,所以好想攪一個升班party,順便請三位老師參加,等班小朋友有機會同老師講“再見”。

我都唔係做好多嘢,只係負責教整腸仔牛角包,仲要帶埋我的光波爐。不過,由於有第一次見面的經驗,我就做咗一d名牌,等每個人都掛係個身到,容易認到係邊個打邊個。仲有就係特別神秘嘉賓李老師。真係好開心,唏朗媽媽仲即埸教英文,現在好多人學的phonics!

我好攰,仲有d頭重重!最失敗係一張相都影唔到,希望可以集合哂所有媽媽們的相,整理好啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()