話說我有個堂妹係美國住,佢見到我post d飾物上網,就問我借d相(我影得好辛苦,仲要有logo嗰隻),話post去佢平時賣開嘢的網。(外國人乜嘢都賣一餐,連水杯都有價!)

佢話想睇吓美國人的反應,跟著就睇吓使唔使我幫佢入貨,係美國賣!嘩!原來我入嗰d貨,有d係可以賣到成20元美金的!啍!我發ing逹及dreaming!如果可以,我希望可以衝出香港,為自己留一條後路,如果兩三年後我做全職媽媽的話,都可以有收入,有個錢給小朋友參加課外活動!

我的新作:

yahoo嗰個,請安此

潮爆復古飾物店,請安此

picasaweb的相薄,請安此

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()