今早九龍灣流感診所打電話嚟,話妹妹的報告出咗,係豬流感,要入聯合醫院啦!今次輪到我陪!惡夢又嚟啦!

去到急症室,乜嘢程序都唔使做,因為診所已經fax咗哂d資料,直接入院。妹妹因為唔舒服,又係唔同的環境,成個人都好扭計,扭到我用雙眼要“利”住佢。我都知佢辛苦,但係得我一個人,咁d嘢都係我要做,點可以下下都抱住先得?妹妹同我一樣,一有唔舒服含氧度就低,初初得96度,後來食咗抗生素之後,就去番98度,唉!依個女唔單只牌氣似我,連d病都似我,似我好咩?

醫生巡咗房,話婷婷的x-ray報告出咗,佢個肺有少少花咗,即是有肺炎,要食抗生素,請為我們代禱,我們需要力量。今次由我陪妹妹,好彩帶定部notebook,解解悶,我就唔知自己有無燒,因為唔俾大人探熱,所以都係continue哋食退燒藥!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()