很多人都話,如果真的有豬流感,千祈唔好食特敏福,當時我都無諗過依個問題,認為會好似SARS咁,小心d就一定無事!

點知,今次自己bingo咗之後,醫生一開,我都無考慮就食落去,之後呢?一連串的後遺症就出咗嚟!

1/ 肚瀉:卓希同我一樣,個肚一有少少痛就即刻要去洗手間,時間好緊迫,完全唔到自己控制!

2/ 心跳加速:本身我食開氣喘藥都會有少少,但係食完特敏福後,感覺心跳加速的情況係好明顯,訓係床到,不動,都感覺得好利害!

 

其他紙上所寫的後遺症我哋就無,不過都唔係好想要,攪個肚瀉都攪到我頭痛!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()