臨訓前,我陪伴係床邊,佢有佢訓,我有我用電腦,突然卓希道:「媽媽,你日日都用部電腦,因住會無電呀!」

 

妺妹勁扭計,卓希好勞氣咁話:「我都唔明你的,成日扭計,媽媽都話唔采你咯,我都唔會彩你架!」然後轉頭向著媽媽:「媽媽,我哋唔好彩妹妹,佢都唔聽話,成日扭計,你同我玩Y!」(佢有豬流感啫,唔係失憶呀?平時最扭計嗰個咪就係佢!)

 

媽媽向爸爸講述妹妹係醫院的經歷時,卓希正在偷聽,突然話:「妹妹真係成日喊,都唔使驚Y,我打針都唔喊的。(又真係!) 不過抽血時嘈咗幾聲,好快收聲啦,都唔使喊!」

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()