我好少對公立醫院d醫生咁差的印象,但係樣衰衰的我,居然半年來覆診都係同一個哮喘科醫生,真係要講一句!頂Y!……………………..

 

上次睇佢時,佢已經好忟咁話我小便小少少深色又唔去急症,我話少少啫,無第一次咁嚴重,跟著佢就話:「點解現代人咁多嚴重的病痛,咪就係多咗好似你咁的人,一有少少唔對路,都唔去求醫。到真係求醫時就大大鑊!」我上次都忍佢,吋吋共!

 

今次佢仲吋,叫我吹紙筒,咁我吹得唔高度數,就話:「你咁就叫認真啦?」車…………..由一開始,就無人話我知點吹個紙筒,係我自己慢慢摸索出嚟,今日居然俾佢吋!我今日已經係醫院到等咗三小時,成一點十五分先睇到醫生,等到部notebook都無電,心情極之差,佢居然咁樣話我?仲有,佢話:「我睇你咁多次,你都無認真咁吹!」我都唔係好蝦之人,立即反駁:「我今次都係第二次先見到你啫!」跟著,我話前陣子中咗豬流感,佢就話:「你早講y,咁咪就係流感原估你吹得咁弱!」我話:「你又無問,一嚟就叫我吹紙筒,咁我都唔知要講y?」

 

我都唔想吋佢,不過佢的態度真係差,然後佢話我今日吹紙筒唔合格,唔可以半年後先去覆診,要三個月後,黑人憎!

 

今次我唔等藥住,因為下午仲要見護士,睇得醫生嚟,都過咗一時半,放咗藥單後,即刻去細叔的店舖食飯及拿回借給細姑姐的電話。大伯娘話上次見過我之後(即是我上次喉嚨痛嗰日,卓希開始發燒嗰日),第二日佢就病咗,十日睇咗六次醫生,唉!又多一個俾我傳染咗,如果我當日知自己有事的話,一定唔會去店舖食飯然後去覆診的!

 

下午見護士,但係佢又好「長氣」,唉!真係煩死人,一日裏有兩個超煩的醫護人員,令到我好唔想去覆診呀!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()