今晚放工後返到屋企,攪好哂自理後,就預備上網打日記,點知上極都唔得,只好,一、打電話到PCCW,二、用NETVIGATOR條手指上網。PCCW話今晚九時半發生咗問題,依家搶修緊,又一次證明我隻手指好有用,因為依家有時我帶NOTEBOOK返學校,都係用隻手指上網,學校個FIREWALL BLOCK咗好多大用的圖,睇唔到,只好用PCCW的手指。

今早,送咗卓希上校車後,我帶著婷婷妹妹去德福幼兒園報名讀書。不過我諗今次佢無卓希咁順利,一定會哭到不得了,因為佢癡身癡到不得了。交完報名表之後,我帶妹妹去STARBUCKS食早餐,一份早餐兩個分,仲可以飲我致愛的咖啡,真係好開心呀!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()