close

今日係心光學校旅行,我係同中一去,但係感覺就係做咗一日晨運客,原來係去行晨運的地方,真係離譜。學校的旅行應該係去一D學生少去同埋有得玩的地方,但係班中一生就悶C咗佢哋啦!

page.jpg 

D學生悶到C,只好做做晨運客,但真係好哂同好熱。有一個弱視的女學生,我教咗佢點樣影相之後,佢唯一的活動就係影相,所以除咗我自己影嗰D之外,佢哋影咗好多!

page2.jpg 

page3.jpg 

page4.jpg 

依D全部都係我自己影的,之後就過佢手俾佢影啦!

page5.jpg 

page6.jpg 

 

回到家真好!

晚上我哋又一家出動去德福食飯,德福今期聖誕主題係BEAR,好多好靚的熊仔,最得意的全是結婚熊!

page7.jpg 

page8.jpg 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()