我的肩膀痛咗多過兩個星期,朝朝早一起身,條頸連肩膀就痛到眼淚水都出埋,要隔一陣先好少少。上星期六開始日日頭痛,咁就頭痛藥,敏感藥日日咁伴我走,走到我口都苦埋!

但係今日要開始返工,昨晚便唔食敏感藥,嘩!今早一起身,肩膀同頸痛到我不得了,再係咁,我又要睇醫生,但係我唔想,因為除咗一開學的H1N1連累到我,及要覆診的話,其餘的時間我都好乖乖咁無請到假,我唔想又開始痛及請假!

今日做做做,做到無停手,週會、開會、備課、上美勞課X2、LUNCH開會、上宗教課X3、開會,到我真係可以返自己個位坐底時,都已經係五時正,當時我就發現自己隻腳好痛,返到屋企一睇,原來雙腳行到起咗兩個水泡,好痛呀!依對鞋已經著過好多次,也是我最舒服的其中一雙鞋,咁都會行到起水泡,可想言之係無時停!跟著晚禱時仲要帶著熙X同埋雅X行圈,因為學生輔導組給我的任務就係唔好俾佢哋咁早係晚禱到訓,要令到佢哋唔好訓的話,晚上就可以訓得到,咁我晚晚的晚禱就要同佢哋兩個一齊行圈,D腳趾攰到我麻俾咗!唉!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()