close

今日我返返吓工時,MORMOR打電話嚟,話好想見,咁就去沙田屋企!之但係逢星期五老公都會楂車,佢個衰人一定唔會特登楂車出番嚟九龍接我哋,我就只好發揮我的小宇宙,放咗工之後,鞋都無除到,就帶著兩個小朋友同姐姐,係觀塘道搭巴士去沙田!

IMG_6917.JPG 

IMG_6918.JPG 

睇兩個小朋友幾迷茫,真係好攪笑!去到大圍火車站,我決定同佢哋行去沙田屋企,因為佢哋係屋企成日,都無點運動過。連妹妹都乖乖的自己行,都有好長的時間,真係可愛極!

後記:我仲係嬲緊個大細超的老公!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()