close

話說前晚我訓到半夜,個喉嚨超痛,都知唔對路。快快食感冒藥,跟著昨日起床時,OK,唔係百份百得,但係都不至於失聲及痛。

今早起身,見到工人姐姐好自覺地載口罩,佢話自己只係流鼻水,咁即是開始唔舒服啦!原來佢昨日放假時,係出面食嘢都無胃口(佢好為食,乜都鐘意食!),昨晚我哋出街食飯,問佢想食乜嘢,佢話唔食,無胃口,等夜D返屋企後先食,唉!咁即是佢病硬!

所以昨晚買咗支2LITE的可樂回來,煲薑,我自己飲咗之後,舒服好多,今早開到聲。但係到黃昏時,我的喉嚨痛又返番嚟,希望無事啦,十二月我唔病得的!

依家只係剩下老公未話有事,但係我諗佢都怕自己有事,因為昨晚和今晚的可樂煲薑佢都有飲,平時要飲同薑有關的嘢佢一定唔肯,但係今次係佢叫我留杯給他,嗯,又要睇吓事情的發展啦!

今日返完教會之後,下午悶悶哋,去咗德福下午茶,回程時係德福到影下相先,不過超多人,下次等無乜人時先慢慢玩光圈!

page.jpg 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()