我已經好耐都無同卓希去過公園到玩,一來要為了搬屋,二來我平時放工放得晏,要去都係卓希爸同佢去,跟著就嚟停車場接我。今日見天氣咁好,又想用下佢的精力,就同佢去公園到玩。而且好像自從暑假後都未有時間同卓希拍短片,就趁依個機會影多些。





大擔的卓希,乜鬼嘢都玩,仲係第一次咁樣玩吊住。




連卓希爸都怕的平衡木,卓希一於有理無理,係咁行!




卓希見乜都要爬,不過自己又唔出力,因為有個照顧週到的卓希爸係到!




有好的石春路又唔走,係要走亂石的石春路!




最鐘意就係咁跑,要俾人捉,又或者捉人!


晚上約了一班宿舍部的同事,一起去吃自助餐,慶祝崔姑娘結婚之喜。我帶埋卓希去(卓希爸自己又要去砍!),隻豬仔勁,由頭帶到落尾係咁食(我哋大約6:40pm開始到9:00pm),十四個大人都唔夠佢食得咁耐,我都只係食咗同平時食飯的份量咁多,但係卓希就食得好好好多。連甜品都係咁掃,佢又係生果怪(同佢亞媽我一樣)食咗三粒士多俾梨,同其他好好味的甜品。我都唔敢係咁食,怕佢要我碟上的食物。不過講真,香格利拉又真的好好味!好彩有同事有白金咭(嘩!要交好多年費,佢預先批俾我都無申請,年費咁貴!),可以有discount,所以一人三百大元,我仲有jetso,因為卓希所食的份量係一個大人,所以我哋一人都係$150!哈哈哈!

卓希返到屋企仲飲得落奶!(好恐怖!)所以我都只係開五安給他,怕他會爆肚!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()