2010年開始了,還是和以往一樣咁大頭蝦!

一早去咗做facial,依個假期做facial做到上咗癮,係返工之前係咁做,我之前買落的package多到不得了,依家只可以係放假的時候做啦!

做完返屋企,兩個小朋友都休息緊,下午覺得唔想係咁係屋企,一於出外去玩,決定去九龍城公園玩。由於姐姐放假,我哋自己出去就無帶到相機,因為要睇住兩個小朋友,都無手去影。

點知係公園時,堂妹致電,話也許嚟我哋屋企,mormor又致電,原來我前幾日答應咗今日又去食飯,點知我唔記得咗。咁好啦,一次過,帶埋堂妹及佢個仔,一家大細咁浩浩蕩蕩去沙田屋企。攪到我真係一個大頭蝦媽媽!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()