close

親愛的天父:

感謝祢,讓醫生幫助我,知道身體的需要及治療。天父,我真的不怕死亡,但今天才真正的想這個問題,那是因為老公和卓希有以下的對話:

情境:卓希要老公揹他,咁老公就問佢

老公道:你第時大個,爸爸大個時老咗的時候,你會唔會揹爸爸?

卓希道:你自己搵支柺杖嚟行啦!.........(中間唔知點解會講到嫲嫲),你係嫲嫲個仔,我又係你個仔。到你大個老咗的時候,嫲嫲同爷爷都會死。到我大個咗之後,你同媽媽都會老到死,係咪呀?

老公道:係呀,人人都會係咁,你點知的?

卓希道:我自己諗的!(我猜是嫲嫲有時候同佢講的!)

天父,講真,我一直都無意識如何是死亡,但今天聽咗個仔咁講法時,我諗咗好多嘢!

第一、就係我都唔知自己有多少日子,可唔可以睇到佢哋長大,所以,當時個心係痛咗一下。但我知道,如果他們KEEP住返教會,多認識祢,就一定在天父的教導下成長。我何需擔心?只是貪心,想見多D,想知多D,想第時幫佢哋多D吧了!

第二、我係咁諗死時的情況是怎樣的呢?有過兩次全身麻醉的經驗,我相信就會好像臨麻醉前,個人好想清醒,但係望住D燈唔便五SECONDS就全黑,然後便沒有知覺。天父,我不想太貪心,只想死時不要太辛苦。因為經歷了身體上所有的病痛之後,真的體會到如何是“辛苦”,當時身體真的不是自己所能控制和掌握的。就像今次,只是一個小小的手術,但原來還有手尾要跟,以為自己已經叻叻做完手術後第二天便回家,別人要多一天,但原來傷口未埋,還有很多血塊在內。天父,求祢給我加添力量,好好照顧自己的身體,因為這是祢所給我的殿。

天父,我是否想得太多呢?今天腦海不停地轉,望住兩個小朋友也在想,還想了很多這兩年在醫院的經歷,真的很感恩!感謝祢在信徒箴言所給我的提醒:「我們若將起初確實的信心堅持到底,就在基督裏有分了。」希3:14

奉主名求!阿們!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()