今日又要返東區醫院,為的是到外科覆診。我都知衰啦,因為忘記咗1月11日要去照胃鏡,當時我的腦只係顧住13日要入院做手術,完全無咗回事。所以當我一坐下時,醫生就問我點解唔去照胃鏡,我話因為掛住要入院的嘢,忘記咗!

醫生問我近況,我話裏面的傷好時不時會有咭咭哋的感覺,跟著就無乜特別!咁醫生問我仲照唔照胃鏡?我話唔照啦,一嚟唔想請咁多假,二嚟近來個胃又無以前咁唔點,所以都係唔照!醫生話如果係咁,個膽又無咗,我又唔肯照胃鏡,咁就無乜嘢要跟,以後唔使覆診啦!

YEAH!好嘢!又少咗一樣嘢要覆診!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()