close

話說自星期日返教會之後,我就發現車匙的防盜有問題,是常開唔到車門,要攪一輪先得!

星期二打返去皇冠,嗰個相熟的維修部問STAFF,佢叫我今日拎架車去俾佢睇,好彩咁近啫!原來係車匙的電腦版出現問題,而且電的接觸點壞咗,所以出現咁的情況。而本身在家那條後備匙因為很欠沒有用,同車的防盜DETECT唔到,所以又要全部SET過哂。SET就唔使錢,不過個條咁的車匙就貴,成四百多元,我係咁UM佢哋,話皇冠D嘢太貴啦!唉!又破財,仲齊到老公無得楂車返工添!

左:新的車匙及SET過的後備匙             右:壞哂的舊車匙

page.jpg 

跟著又要去樓下睇牙醫,事緣前兩個星期,妹妹一個頭撞到我的牙,當時我不為意,但係依幾日D牙有唔舒服。飲水的時候(只係ROOM TEMP),D牙好似好酸咁,但係飲熱嘢就無事,我好怕係註牙,所以求其係樓下睇咗先。(我睇開個個係荃灣,要半年前BOOK定的!)

昨晚我發現自己的牙肉好以有損的情況,今日醫生一睇,佢話點解我有一條血路,我都唔知架!照咗X-RAY之後,醫生話應該係妹妹撞到我之後,門口MOVE咗位少少,咁牙肉同牙之間有咗一個空位,D水就係咁入咗去,係敏感所致,所以我飲水的時候就覺得酸。所以,要補番個位,用一星期個D抗敏的牙膏,希望好D啦!

page.jpg 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()