close

原來由年初三到今日年初八都無寫過日記,唉!晚上自由時間真係忙到“震”!因為有朋友介紹一個網上睇電影的網給我看,pps,點知,一係唔睇,一睇就晚晚都要睇,睇到唔相訓添,連以前我哋細個時的無線劇都有(不過係普通話,我都照睇!),所以點會唔忙?(我依家好明小吉媽為何晚晚都咁忙!)

今日,係卓希的五歲生日,同佢一齊睇番以前d相,佢真係大過咗好多,求天父給他有愛神愛人的心,把眼光看得更遠及更清晰!

係教會囉咗個錢箱回來,是時候要教導佢儲錢的習慣,五歲人仔,就每星期入五元,每年遞增!妹妹見到哥哥入錢,佢又要入落自己個到(佢得一星期一元咋)!

page.jpg 

page.jpg 

小朋友們的興趣班開始了,大人們就更忙!今日下午本來是帶卓希去畫班,點知個鐘無人聽到,我哋以為今日無,就走咗,點知晚上打電話給frankie哥哥,原來佢哋係最入的房,聽唔到鐘聲的!唉!下星期又要skip一堂,因為我哋要去挪亞方舟!

跟著就去咗維園,因為老公下星期又學人跑馬拉松,今日要去攞資料,佢哋仲有一個嘉年華會,卓希玩得好開心,連妹妹都一齊跑mini馬拉松(我拖住的!)

卓希的號碼

204.jpg 

婷婷的號碼

266.jpg 

最失敗就係無相機係身,無影到佢哋有號碼係身時的樣,同埋老公一路排隊一路影卓希跑的短片,點知太遠及太快,影唔到!所以之後都只好用手機嚟影,用住先啦!

20100220062.jpg 

20100220063.jpg 

20100220067.jpg 

先幾天我們一家和mormor morfar佢哋去照相,未有到手,只有自己相機幾張相,但很開心,好好玩!

IMG_8771-horz.jpg 

跟著又去咗太古城,睇夜上海的展覽,真係放假放得好開心!

page.jpg  

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()