老公又返工,我同姐姐帶著兩個小朋友,晨咁早就去維園,實得與花晨運也!

我哋一早九時四十五分到,花展個邊已經好多人,但係兒童遊戲區就無乜人,我哋都唔使排隊就已經可以係咁玩!好開心!

page.jpg 

page2.jpg 

兩個小朋友係兒童區玩咗好多唔同的遊戲,仲換到禮物,違禁品:朱古力!

page3.jpg 

page4.jpg 

當然唔少得我自己影相,但係見到其他人的相機與鏡頭,都係唔敢拎部相機出嚟,所以作品唔多!

依個花圃好靚,但係就週圍都係人同影相的腳架,我哋只好站高少少先可以影到,當時影的時候係抱住影相可以將佢哋聯在一起,居然真的做到!

page5.jpg 

花展的工作人員剛淋了花,所以所有花都有水珠,很美,如果有太陽的話,便更美!

page6.jpg 

其實工人姐姐今日放假,佢見得我一個人帶兩個,就話幫我多一陣,所以由花展去旺角卓希的畫班時,就係得我一個人,卓希大個啦,好多時佢都會識得跟著,不過最辛苦係週圍都係樓梯,我要連妹帶車仔咁枱上又枱落!

點知,到晚上妹妹病咗!又哮喘病發作,攪到我一頭煙!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()