今日係婷婷一歲最後一天,一於去玩!

好耐以前,已經好想約牧師個仔出嚟玩,上次去挪亞方舟又約唔到,今次早一個月前已經約好,一定要一齊去玩!

我哋都係自己楂車去海洋公園,只係早上十點幾,已經超多人,但係人人都走咗去對面山,我哋留守係兒童樂園個邊,無乜人,小朋友們玩完又玩,開心到不得了!

page.jpg 

我盡用支長鏡,而且學緊用快拍,睇吓我D成果!

page2.jpg

page3.jpg 

 咁啱,蜥蜴館昨天才開,我哋又有睇埋佢!

page4.jpg 

真係好開心,去過海洋公園咁多次,玩得最盡情都係今日,玩到晚上七時才走!

page5.jpg 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()