今日係我的生日,FACEBOOK真係有好處,就係唔使寫好長編的嘢都可以同人KEEP住聯絡,原來,原來有好多朋友同親人都好錫我的,今次係短短三日內,已經有好多人留言,我都無數幾多人,只係知好“多”。我仲遂一遂一咁多謝佢哋,而且係個個我都識的,唔係好似其他人咁,乜人都ADD!

Aron Lindén Grattis på födelsedagen önskar Aron!

Ruby Ha 比個birthday kiss 您先~~^3^

軒乂 生日快樂

張文海 好彩仲記得--生日快樂^^

Coey Chan HApPY BIrThday:)

Maria Li Grattis på din dag idag!!! Kram

Christine Fung HAPPY BIRTHDAY

Kwan Angie HAPPY HAPPY BIRTHDAY TO LOVELY MUMMY

Yanmy Cheng Happy Birthday!!

WingSze Cheng 生日快樂呀~ 今晚有咩好節目 ? 玩得開心啲 :)

Kristal Lee 我都祝你"生日快樂"

William Lee 生日快樂!

Marie Axén Grattis på födelsedagen Shirley! Hoppas att dagen blir precis som du önskar. Kram

Stella Ho HAPPY BIRTHDAY TO MY NEW FRIEND!!!

Anita Chow Chow 老二:生日快樂 ^_^

Cheng Kwai Fong Noel Happy Birthday, Shirley! Always 25!

Lylie Witting HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄÄ =) GRATTIS =)

Ling Chan 生日快樂! 祝你家人身體健康!! 繼續多蒙主恩!!! *v*

Anna Rossi Gratulationer från Vitick på födelsedagen- :) Kram Lena, Janne och Johanna

Angela Au 好媽媽~生日快樂呀~最緊要係你和家人都身體健康,平平安安~

Taby Local Happy Birthday!祝你年靚過一年(我老公話你有D似范冰冰),
兩個宝贝身體健康!

Avon Yip Happy birthday to 好媽媽.祝你永遠快樂,天父鍚晒你.

Tse Shuk Mei May 周老師生日快樂,身體健康,永遠開心,主恩更多

Tibbie Ng Happy birthday Shirley!!!祝妳永遠健康快樂~~Shirley.

Pam Lam happy birthday...beauty mama

Mabel Cheung Happy Birthday to You, Happy Birthday to You,
Clara Chung Happy Happy Happy Happy Birthday!! keke.....

Pang Kwai Ling 生日快樂~

潘志光 生日快樂

EMily Ng shirley,生日快樂!希望你既仔女聽話聽教,一家健健康康~

-Chemson Hin Happy birthday ar!!

Grace Pinky Wong Happy Birthday To You!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kathy Tang Happy Birthday!

Kelvin Cheng Shirley生日快樂,祝你和你一家人健康快樂 ^^

ViVigo Chan HAPPY B-DAY!!

Lo Suk Chi Judy I know I know it's your birthday tomorrow. I wish you God's blessings in abundance.

Mei Chan 預祝生日快樂呀周老師=)

Alice Chan 同阿妹生日好接近,生日快樂呀!

Ming Ming Ip Super Happy Birthday!!!

Ashley Chow Happy Bday Lai Kar Tse! May all your wishes come true! =)

Tazmanic Taz happy day..happy birthday

Kathy Tang Happy Birthday!

 昨日卓希去咗嫲嫲到同堂家玩,祖父母建議卓希去睇個親戚,他是耳鼻喉專科。因為卓希長年都咳,睇睇到底係乜嘢事。所以今早一早去睇醫生,我都知到係鼻敏感引致鼻水倒流,不過無人聽我專業又親身經歷的議見,一定要個醫生講先信,無法啦,佢哋要使錢我咪由得佢哋使!我就同妹妹去教協買吓嘢,又睇吓嘢!

下午食過飯之後,卓希又咗去嫲嫲到玩,我哋就同妹妹係屋企,玩吓,傾吓,老公後來帶咗妹妹落去公園到,卓希返屋企後我就同佢做一些有關專注的訓練。總之成日就係屋企,晚上才出動去食自助餐:皇家太平洋酒店!

 page.jpg

page2.jpg 

page4.jpg 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()