今早返工,臨返到心光後,隻左眼有刺痛的感覺,都唔理佢住,預備週會先。之但係痛的感覺越來越強,去咗護士到借生理鹽水,洗眼同CON,但係都好痛,所以週會完咗之後我就返咗屋企。成個週會都脫咗左邊隻CON,FOCUS唔到,成日要單起隻眼,我諗嗰時自己的樣真的好攪笑。週會完咗,拎咗去浸的CON載返上眼,唔知係咪浸軟咗呢?又好似好咗少少,不過我都係唔敢博,一於返屋企,我要眼鏡呀!

返到屋企,工人姐姐故然八掛想知乜事,但係我SO都唔SO佢住,顧點我自己先!除哂兩隻CON後,用生理鹽水係咁洗眼,兩小時就洗一次。感覺無早上咁痛,但係都係吉吉地,同埋除咗CON之後,雙眼好似打唔開咁,成日都想訓!

而且天氣轉嚟轉去,我個鼻有好多鼻水,一於食粒PIRITON,眼訓到我都唔理佢哋,一於係大床自己一個訓!

到咗晚上,情況好似好咗少少,但係都係搵唔到原因,我諗依個星期都要做住公認的四眼太先得啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()