close

我終於有30Mbps啦!之前我個表弟話申請100Mbps,我唔知幾想呀,但係我依楝樓,pccw只得最快的18Mbps,點夠用呀?

嗱!ip cam用咗2Mbps,now一開就用咗4Mbps,如果連老公的電腦都開埋的話,所剩無幾,有時我自己連個blog都上得好慢又或者上唔到,所以前幾日pccw係網上療我每月只加多18元就可以有30Mbps時,二話不說便參加了!嘩!好快呀!

今日我好好多啦,羅漢果果然名不虛傳,今日一早已經出到聲及喉嚨唔痛。之前卓希契媽都有介紹過給我,不過我通常都係喉嚨痛到c先會飲。但係無幾耐之前,小吉媽又介紹多次,最重要係話有減肥的功能,我咪煲一大大煲,放係雪櫃到(可以放一個月的),然後慢慢飲!希望可以快d清咗佢啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()