一早,我就同老公去咗德福幼稚園,為咗幫妹妹買校服。以前卓希讀時,只係著圍裙仔,自己預備哂杯同盒,依家依間幼稚園,居然連校服同餐具都要統一,全部要收錢,我真係覺得好過份,好似以前咪好囉。老公都講得啱,唔同的餐具的話,小朋友都容易D認,依家全部都係鮮黃色的,好肉酸!

今日所有課外活動都係尖沙咀,咁我哋一早就出發,諗住去九龍公園到玩吓,所以我帶哂所有重力力的單鏡反光相機,仲有長鏡,好大個袋,諗住要影相!

點知,由於依家相機要放係防潮櫃到,但係SD CARD要拎出嚟,否則就會壞,就係咁,我居然無帶SD CARD!!!!(當時我真係想求其搵個人嚟殺) 唉!個袋又重到C,一心諗住重都唔緊要,只要可以影到兩個小朋友的相就可以,點知都係落空!OH,TOOOOOOOOO BAD!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()