好幾個月之前已經知道自己要去上堂,不過近來真的很忙,所以有少許唔想去。但之前和同事傾過,去過的同事都有不同的分享,所以我期待著今次係去玩,去學習樣用玩的形式來帶出一些成長的信息。不過,今日出嚟的效果就都幾失望,講仲多過玩,只係玩過幾個破冰的遊戲,然後無啦!仲有,整天坐著看那POWERPOINT,令雙眼很攰,尤其是POWERPOINT前那白色燈,令到我睇唔清,後來要求關那排燈,就睇清楚,不過唔知為何佢哋D社工成日又開番,燦到我D眼好想訓!唉!仲有一日!

不過唔知點解,同組的老師分享,佢哋要上哂中一至中三的課程,但係我哋學校只係需要上一級,真係怪怪哋,令到我唔識答佢哋添,仲有,我個組老人家多,佢哋個個都唔願答問題,只係得我哋個三個後生的答多D,有點兒無穩!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()