今日小朋友們的興趣班全都係尖沙咀,我哋又去咗九龍公園到玩,但係今日太焗,好熱呀!

page2.jpg 

page.jpg 

然後我哋去咗沙嗲王到食嘢,好耐都無去過,而且唔多人,好靜,所以我哋坐得好舒服!

page3.jpg 

返到屋企,橫點MORFAR今晚夜機先返到香港,今晚都唔使去沙田屋企,就“的起心肝”執起所有冬天衫,拎D夏天衫出嚟。依個ME姐姐,真係唔識執嘢,唔識好好咁利用空間,成日話無哂位,咪又俾我執到好整齊!唉!總之佢做完的嘢,我就一定要執手尾,共執咗幾小時,腰都斷咗!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()