今日我終於忍唔住啦,有一位同事成功地轉另一間特殊學校,GM位,佢係我識咗八年來好好的朋友,睇住我大肚, 睇住卓希出世,我又睇住佢結婚,知道後見到佢個樣,雙眼的淚水不自覺地流下!

其實我一直都知佢想走,但係由一間特殊學校轉到另一間特殊學校又有乜意思呢?就係因為個GM位,如果心光有新高中就好啦,可以有多D GM位留到一班好的同事!今日佢答咗對方的校長時,就SEND咗一個信息給我,個心真的UN住UN住,選擇唔去答任何嘢,係咁做嘢!但係我要去另一個特別室問其他同事嘢時,初時佢都唔係到,但係一見到佢入嚟,真係無鬼用,眼淚水不停咁流。佢都未見過我喊,我一路同自己講唔好喊,但係就眼淚水仲流得快D!我唔想個同事走得唔開心,但係就唔可以阻止到我的唔開心!

唉!之前無幾耐佢先答應我明年幫忙小學的團契仔,依家又走,真係基督徒走得的走啦!

咁!如果我出到去普通學校到,個巿價又會幾多呢?唔准諗住,今年一定唔可以走住,要幫得幾多就幫幾多!

依個教育局,回應得咁鬼鼠,依家唔單只講老師,仲有講復康訓練呀!http://www.edb.gov.hk/index.aspx?nodeID=7974&langno=2

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()