今早卓希都仲有高燒, 老公請假在家湊仔, 帶咗落樓下睇醫生, 醫生話係普通的感冒!

我就超多嘢做, 點解其他學校依個時間咁嘆, 我哋就做到cc咁! 點解唔可以早d考試? 早d有試後活動, 點解d嘢推到咁後做? 點解年年都提出依個問題, 但係年年都唔肯提早? 點解? 點解? 又點解?那是校曆表的編排,因我校實在有太多活動,常常編在平日,而到頭來在學期尾便不夠時間教哂所有課程,我相信全港都無一間學校,到6月30日都係到考緊試。仲有就係,中學部的學生慘到不得了,一日考兩至三科,雖然話只係其中一科要溫,但這樣的制度,如何給學生們到主流學校適應呢?上星期係咁考試,今個星期就三、六年班、中三同學,係咁考ATTAIMMENT TEST,佢哋都未休息過!科老師要係考完試後的兩天後交哂所有分(今年好少少,隔咗個週未),班主任就要今明兩日趕哂所有分入電腦,唔單只要對印刷字(即我哋正常視力人所睇的字)仲要轉譯做點字,然後星期三一定要入到去校長室,遂個簽名!而星期五就係家長會,你話我哋做教師的,邊有氣係咁去追!真的是制度問題,年年開會都提出,但年年校曆表出嚟的結果都係一樣,超不現實!

我好忟咁下午打咗去問副校,係咪校曆表已落實,佢話未,仲要通過多次校政會,好,我一定要出聲!咁樣一個星期之內要做哂咁多嘢,有壓力之餘係好容易出錯,點解要咁對D同事呢?話我係衰人都係咁話,一定要出聲!真係無陰公,個個都做到成個木乃伊咁!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()