close

上星期覆診(哮喘內科),個女醫生話我條氣弱咗,近來有無特別事情發生,我就好簡約咁表示工作上有問題。醫生見我的情緒唔係好得,就立即寫封轉介信,要我返精神科到睇睇醫生,兩年前生完妹妹後,因為產後抑鬱,都睇咗精神科半年。而且當年個膽有事,都係精神科的醫生關心及要我驗血,先知個身體出咗咩事!

所以,都抱住再一試的態度,去睇醫生,原來下午係勁少人,我以前睇星期四上午時,等成兩個半小時都未到我,今次都只係一小時咋!以前個黃醫生無做啦,依家轉咗個女醫生,佢話我依一個星期的反應係好正常。醫生話,其實要睇一個人有無事,係事情發生後一個月的反應,而對我而言,就係要返到心光的工作環境後,見番個地方,先知個返應係點,所以叫我不要太膽心,如出現以下情況便要加陪留意:

1/ 不單在晚上想起那情境,連日頭都會時不時想起。

2/ 會否有突然被驚嚇的反應,有離心力個種。

因為我之前感冒,晚晚都要食藥,昨晚第一次無食藥就去訓,係張床到殿咗好耐先訓到!個腦真係不斷係咁諗,但今日聽到醫生咁講,知道自己係正常,個心都安心好多,開心的,是不用落藥!八月尾,再覆診!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()