就嚟俾楊芍婷激C,佢星期二返教會的暑期聖經班都好哋哋,由星期三到今天星期五,都係咁喊!昨天我的STARBUCKS早餐已經無啦啦咁飛走咗,今日決定唔返轉頭,我一返到教會接兩個小朋友時,個個導師都話妹妹好長氣,第時可以做歌聲,激C!明天我都會走開,但係未諗到走去邊,因為BOOK唔到做FACIAL!

下午我同卓希有二人世界,就係去咗一年一度的書展,本來都想帶埋妹妹一齊去,但係佢又未訓,同埋佢成日扭我,所以都係俾個教訓佢,我只帶卓希去!卓希都唔話得,行足三個半小時,不過第一站係兒童天地,行咗一個多小時佢都唔原走,到一樓大人區時就成日話攰,又話想走,我厲眼都厲到攰!但係其實我好ENJOY同兩個小朋友出的時候,因為老公成日係咁幫住佢哋,有時真係佢仲煩過兩個小朋友!

page.jpg 

page2.jpg 

page3.jpg 

page4.jpg 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()